ספר הדרכה חדש: מלכה בפיננסים מאת אוהד אבירם

 

מלכה בפיננסים מאת אוהד אבירם



הספר "מלכה בפיננסים" שכתב אוהד אבירם בהוצאת "ספרי ניב" הוא מדריך מעשי להשקעות, לניהול כספים ולביטחון כלכלי שיעשה לך סדר בתחום הפיננסים. הוא יעזור לך לבחור את אסטרטגיית ההשקעה שלך, את מוצרי ההשקעה ואת הגופים הטובים ביותר שינהלו בעבורך את ההשקעות (כשאת מבינה מי עושה מה, את יודעת במי לבחור). הספר כולל ידע רב שיסייע לך להחליט מה לעשות בכספך המופקד בבנק, בקרנות השתלמות ועוד.

לא משנה מה רמת הידע שלך בפיננסים ובהשקעות, אם המילים הללו עושות לָךְ חום, אם את מבינה מעט, ואם את מבינה הרבה - הספר הזה הוא בשבילך. גם ללא שום ידע בתחום כל אחת - כן, גם את – יכולה להיות המנכ"לית של החיים שלה. על מנת לשמור על רמת חיים גבוהה ואף לשפר אותה בעתיד, השקעת כספך וניהולו הנכון הם צעדי חובה.

מלכה בפיננסים כתוב בפשטות, בבהירות, בבירור ומלווה בדוגמאות לאסטרטגיות השקעה שונות (כל אחת ואופייה) ובהסברים במה להשקיע וכמה. הוא ילווה אותך יד ביד כדי שתפיקי מהכסף שלך הרבה יותר!

תלמדי, בין היתר, למה בכלל חשוב להשקיע, איך להתחיל לחשוב כמו משקיעה, מהם סוגי ההשקעות, מה צריך לדעת על חיסכון פנסיוני בחמש דקות, עקרונות חשובים בניהול השקעות, תלמדי על תמהיל ההשקעות – מפת הדרכים הפיננסית שלך, כיצד לשמור על התמהיל ומינוף ההון שברשותך וכיצד להתמודד עם משברים וירידות בשוק ההון.

 

אוהד אבירם החל את דרכו בתחום הפיננסים כבר בגיל 15 , בפעם הראשונה שקנה מניות בבורסה והתחיל לייעץ למכרים של הוריו כיצד להשקיע את כספם. כיום הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ובניהול, בעל רישיון סוכן ביטוח פנסיוני, מתכנן פיננסי המלווה משפחות ובעלי הון בניהול חכם של כספם ואחד מבעלי אתר "מיסטר וי", המספק כלים מעשיים להתנהלות כלכלית נבונה.

 

"מלכה בפיננסים" מאת אוהד אבירם. הוצאת "ספרי ניב", 181 עמודים. שנת 2020

תגובות