ספר חדש: יונקי המוחות מאת אילנה נאות

 

יונקי המוחות מאת אילנה נאות

 


"יונקי המוחות" מאת אילנה נאות בהוצאת "ספרי ניב" הוא רומן מתח מרתק שמערב פנטזיה. הוא מגולל סיפור של מאבק איתנים בין כוח שלילי רב-עוצמה לבין קבוצה מחתרתית שפועלת בשם ערכים הומאניים ונאורים ומערב אנשים בני שלושת הדתות ממקומות שונים בעולם שחברו יחד למען השלום וגאולת העולם.

העלילה מתרחשת בסקוטלנד וגולשת לרחבי העולם, בה את סיפור הצלתה של האנושות מידיו של ארגון אליטיסטי בעל אידיאולוגיה טוטליטרית אפלה שבהנהגתו של דיקטטור גאון ומטורף בשם דאגלס וואלס. כמה מאנשיו של וואלס מתנגדים בסתר לתוכניותיו ומקימים מחתרת שבונה תשתית להתנגדות בעתיד.

דבורה תומר, נערה מתבגרת, בתו של ירון תומר ממתנגדי "יונקי המוחות", נועדה להיות "ראש החץ" מרגע לידתה ומקבלת תפקיד מכריע בהצלת האנושות מידיו של הכוח רב-העוצמה הנצלן.

הספר דן בהתנהגות העדר, בשגרה, בעבודה, בהתמודדות היומיומית של האנשים שאינם שמים לב שהם עבדי עבדים שקבוצה אליטיסטית שמטרה לדלל את ההמונים ולהשתלט על העולם ואוצרותיו מנהלת אותם בצורה אינטרסנטית.

 

ראש הלשכה ניגש לסר ויליאמס ואמר: "בתום שנת חברות ושירות בקבוצת 'יונקי המוחות', תקבל את יניקת המוח הראשונה שלך. ראש הלשכה הוריד את כובעו המוגבה וחשף ראש מוזר, מעין משולש שהיה קטום בקודקודו. סר ויליאמס נבהל. עיניו נפערו לרווחה. "האנושות מופתה על ידינו", אמר. "השאיפה שלנו היא שכל אדם בעל מנת משכל של 130 ומעלה יצטרף לקבוצת העילית שלנו, 'יונקי המוחות'". (מתוך הספר).

 

אילנה נאות, נשואה ואם לארבעה ילדים, נולדה בישראל בשנת 1956 . היא בעלת תואר M.A בפסיכולוגיה וחינוך מטעם אוניברסיטת בן-גוריון, מנחת קבוצות להורות ומשפחה, ומאמנת אישית מטעם "כוח התודעה", מאבחנת דידקטית ומתמחה בלקויות למידה, קשב וריכוז ובהוראה מתקנת.

 

"יונקי המוחות" מאת אילנה נאות. הוצאת "ספרי ניב", 226 עמודים. שנת 2020

תגובות