רשת מסעדות Dickey's Barbecue Pit מתרחבת לפקיסטן

 


רשת מסעדות Dickey's Barbecue Pit מתרחבת לפקיסטן



זהו הסניף הבינלאומי הששי של רשת הברביקיו הגדולה בעולם

 

 

דאלאס, טקסס, 29 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

מסעדת הברביקיו Dickey’s Barbecue Pit בלאהור, פקיסטן  -פתוחה. תפריט מסעדת הברביקיו המעוצבת בסגנון טקסני, כולל צלעות, שוק טלה ונקניקיות בקר.

 

עזאם בהאטי ומזהאר זיידי מתאגיד A.J. Corporation חתמו על הסכם הזיכיון שלהם עם Dickey’s Barbecue Pit לפיתוח זיכיון למכירת ברביקיו אמריקני ראשון בפקיסטן ולהביא ברביקיו אמיתי בסגנון טקסס לפקיסטן. "אנחנו כל כך גאים להתרחב ברחבי העולם ולהציע בשר מעושן ונקניקיות בפקיסטן" אומר רולנד דיקי ג'וניור מנכ"ל Dickey’s Capital Group.

 

"  Dickey’s Barbecue Pit גאה בעבודה שמזהאר זיאדי, שותפנו הראשי בפקיסטן עשה כדי להניע את פתיחת המיקום הראשון שלנו בפקיסטן, איסלמבאד" אומר ג'ים פרקינס, סגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות ותמיכה ב- Dickey’s Barbecue Pit. "בתנאים רגילים פתיחת מקום ראשון בארץ רחוקה מבוססת על מחויבות ועבודת צוות. מזהאר וצוותו פעלו בתנאים קיצוניים בתנאי קוביד 19 ופתחו את חנות הדגל שלנו בפקיסטן, אני גאה בו, בצוות שלו, ובמנהל האזורי של דיקי בדובאי, מנסור סעיד, שפתח את המקום לרשות האורחים בפקיסטן", מוסיף פרקינס.  

 

מאז פתחה רשת הברביקיו את המיקומים הראשונים שלה בחו"ל בדובאי ובאבו דאבי בשנת 2018, עסקה חדשה זו מסמנת כעת את המיקום הבינלאומי השישי לקונספט הברביקיו הגדול בעולם שמתכנן לפתוח סניף בקהיר, מצרים באוגוסט 2021.

 

חברת A.J. Corporation  רכשה זכויות זיכיון מלאות לפקיסטן הכוללות פיתוח כולל של 20 סניפים במהלך 10 השנים הבאות ומתכננת להציע מגוון פריטי תפריט, משלוחים ואפשרויות קייטרינג במקום הראשון. 

 

"יש לנו אהבה לברביקיו, בגלל הטעם הייחודי שלו ואנחנו נרגשים להציג את פקיסטן ללוגו של דיקי. טקסס. ברביקיו", אומר עזאם בהאטי, מייסד A.J. Corporation. המסעדה, המשתרעת על שטח של 2,300 רגל רבוע, פתוחה בין השעות 11:00 עד חצות. 

 

למידע נוסף, על הזדמנויות הזיכיון של דיקי, לחץ כאן. עקבו אחר פרטי הזכיינות של דיקי בפייסבוק, באינסטגרם ובטוויטר. הורידו את אפליקצייתDickey’s Barbecue Pit  מחנות האפליקציות של אפל או מ- Google Play

אודות Dickey’s Barbecue Restaurants, Inc. 

מסעדות הברביקיו של דיקי בע"מ Dickey's Barbecue Restaurants, Inc -, קונספט הברביקיו הגדול בעולם, נוסדה בשנת 1941 על ידי טראוויס דיקי. במשך 80 השנים האחרונות, Dickey’s Barbecue Pit  שירת מיליוני אורחים. טקסס. ברביקיו.™ אצל דיקי, כל הבשרים הצלויים שלנו מעושנים במקום בתנור מיוחד שבו מעושנים הבשרים על ידי  גחלי עץ היקורי. דיקי מאמין בגאווה שאין קיצור דרך לברביקיו אמיתי ולכן הם אף פעם לא אומרים מנגל. רשת הברביקיו המשפחתי שבסיסה בדאלאס, מציעה מספר סוגי בשרים מעושנים באיטיות וצדדים בריאים עם 'No B.S. (Bad Stuff)'. הקונספט המהיר-מזדמן התרחב ברחבי העולם עם מיקומים בינלאומיים באיחוד האמירויות וביפן. למותגי המסעדות של דיקי יש מעל 550 מיקומים בפריסה ארצית. בשנת 2016, דיקי זכה במקום הראשון ברשימת 100 המובילים "Top 100 Movers and Shakers" של Fast Casual, נבחר לזכיינית 500 המובילים על ידי Entrepreneur  בשנת 2018 ונבחר למוביל תעשיית טכנולוגיית האירוח בשנת 2021. בהובלת המנכ"לית לורה ריי דיקי, אשר נבחרה בין 50 הנשים המשפיעות ביותר במדינה במתן שירות מזון בשנת 2020 על ידי Nation’s Restaurant News  והוכרה כאחת מ-25 המובילים בתעשייה ברשימת 100 המובילים של  Fast Casual’s לשנת 2020, Dickey's Barbecue Pit הוכר גם על ידי פוקס ניוז, מגזין פורבס,  Franchise Times, הוול סטריט ג'ורנל ומגזין QSR. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.dickeys.com.

 

תגובות