סנט קיטס ונוויס מודיעה על הארכה להצעת אזרחות על ידי תוכנית השקעה בקרן צמיחה בת קיימא המוצעת לזמן מוגבל עקב ביקוש חסר תקדים

 

 

סנט קיטס ונוויס מודיעה על הארכה להצעת אזרחות על ידי תוכנית השקעה בקרן צמיחה בת קיימא המוצעת לזמן מוגבל עקב ביקוש חסר תקדים

 


 

באסטר, 29 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

משקיעים בינלאומיים נאבקים לנצל את אחת העסקאות הטובות ביותר בתעשיית הגירת ההשקעות השנה - הצעת הזמן המוגבל (LTO) של קרן הצמיחה בת קיימא של St Kitts and Nevis  - סנט קיטס ונוויס (SGF), המאפשרת למשקיעים לקבל אישור לאזרחות חלופית במדינה תוך 60 יום בלבד תמורת תשלום מופחת.

בדצמבר 2022, ראש יחידת האזרחות על ידי השקעות בסנט קיטס ונוויס (CIU), מייקל מרטין, הודיע על חקיקת תקנות אזרחות סנט קיטס ונוויס המעודכנות על ידי השקעות 2023, שכללו את הצגת ה- LTO לאפשרות ההשקעה SGF החל מ- 1 בינואר 2023 - 30 ביוני 2023.

ב-29 ביוני 2023, מייקל מרטין אמר את ההערה הבאה בנוגע ל-LTO:

"קיבלנו היענות וביקוש עצומים לאפשרות ההשקעה שלנו בקרן צמיחה בת קיימא באמצעות ההצעה לזמן מוגבל והרגשנו שעלינו להאריך את ההנפקה בשבעה חודשים נוספים עד 31 בינואר 2024. משקיעים בינלאומיים ממשיכים לראות את הערך של תוכנית האזרחות על ידי השקעה הראשונה והטובה בעולם וזה מוכיח זאת".

ה- SGF נותר הדרך המהירה והקלה ביותר לאזרחות חלופית בסנט קיטס ונוויס וכעת עד 31 בינואר 2024, מבקש עיקרי יכול לרכוש אזרחות חלופית על ידי תרומה של 125,000 דולר בלבד ל- SGF וקבלת אישור עקרוני תוך 60 יום מיום ההכרה על ידי ה- CIU בהגשת בקשתם.

תחת LTO, תרומות SGF המינימליות הן כדלקמן:

*מבקש יחיד – 125,000 דולר ארה"ב

*מבקש עיקרי ובן זוג – $150,000

*מבקש עיקרי ועד שלושה תלויים – 170,000 דולר ארה"ב

*כל תלוי נוסף מתחת לגיל 18 – 10,000 דולר ארה"ב

*כל תלוי נוסף מעל גיל 18 – 25,000 דולר ארה"ב

ההכנסות מה-SGF סייעו לפיתוח כלכלי ולהתרוממות חברתית במדינה. SGF משמש כדי לספק תמיכה כספית למוסדות חינוך, ומתקנים רפואיים, כמו גם לתמוך בפיתוח תשתיות, להגדיל את התיירות, לשמר את התרבות והמורשת המקומית ולתמוך ביוזמות צמיחה בת קיימא במדינת האיים התאומים.

משקיעים אניני טעם רואים את היתרונות של להיות חלק מסיפור ההצלחה של סנט קיטס ונוויס. בעקבות שדרוגים לתקנות CBI, המדינה מציעה כעת את אחת מהצעות הגירת ההשקעות המאובטחות והמוסדרות ביותר בעולם.

משמעות הדבר היא כי משקיעים בינלאומיים המעוניינים לגדר את ההימורים שלהם בכלכלה יציבה וצומחת לא צריכים לחפש רחוק יותר מאשר סנט קיטס ונוויס.

הרחבה זו היא הזדמנות נהדרת עבור משקיעים לקבל אזרחות באמצעות LTO. זוהי הארכה סופית ומ-1 בפברואר 2024, תרומת SGF המינימלית תגדל לסכומים שלפני תקופת ה-LTO.

המדינה מוודאת שיש לה רק את הטוב ביותר להציע ליזמים בינלאומיים ומשפחות שהבינו כי תחנות כוח גלובליות כבר אינן אפשרויות השקעה מפוארות בשל סיכונים ביטחוניים. משקיעים רוצים להבטיח שהם יכולים להגן על משפחותיהם ועל הונם בכלכלה הגלובלית שלא מציעה דבר מלבד אי ודאות מאז תחילת מגפת הקורונה בשנת 2020.

ממשלות קטנות יותר כמו זו של סנט קיטס ונוויס מצאו דרכים, באמצעות CBI, להגן על עצמן מפני זעזועים גלובליים, להציע מדיניות עסקית חיובית המכוונת לתאגידים צומחים בשווקים בינלאומיים, ועל ידי שימוש בכספים בינלאומיים המנותבים ל- SGF, יכולים לגוון ולהצמיח את כלכלתם כדי לענות על הצרכים הגלובליים.

סנט קיטס ונוויס ממשיכה ליצור לעצמה שם כקשר פיננסי בקריביים עם תוכנית CBI אטרקטיבית המבוססת על מסגרת משפטית איתנה ובדיקת נאותות רב-שכבתית חזקה.

במשך כמעט 40 שנה, סנט קיטס ונוויס הייתה החלוצה של תעשיית הגירת המשקיעים העולמית ומי שמכיר בכך מנצל את ה- LTO.


תגובות