Curia זוכה בפרס מנהיגות ערך הלקוח מטעם Frost & Sullivan לשנת 2023

 

 

Curia זוכה בפרס מנהיגות ערך הלקוח מטעם Frost & Sullivan לשנת 2023

 


Curia מוכרת כמספקת חוויית לקוח הטובה מסוגה בתעשיית CRDMO באמצעות הגישה החדשנית ואסטרטגיית הצמיחה שלה

 

אולבני, ניו יורק, 29 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Curia, חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, הודיעה היום כי זכתה בפרס מנהיגות ערך הלקוח של שיטות עבודה מומלצות בתעשיית CRDMO על ידי Frost & Sullivan.

 

"לכבוד הוא לנו לקבל הכרה בפרס זה, אשר מדגיש את העבודה הקשה והמסירות של כל העובדים שלנו לספק איכות ואמינות כאשר אנו משרתים את לקוחותינו", אמר פיליפ מקנאב, מנכ"ל Curia. "אנו נשארים איתנים במטרה הנעלה שלנו לשפר את חיי המטופלים, משימה שמתחילה במחויבות שלנו ליצירת ערך עבור לקוחותינו".

 

פרוסט אנד סאליבן ציינה בדו"ח שלה כי המיתוג מחדש של החברה מ-AMRI ל- Curia ב-2021 שם דגש על מדע במרכז זהות המותג שלה, והדגיש התחייבות לעזור ללקוחות להתקדם "מסקרנות לריפוי". Curia התפתחה עם הזמן ומציעה מגוון מקיף של שירותים, החל מגילוי תרופות, דרך פיתוח ועד לייצור הן של חומרים תרופתיים והן של מוצרים תרופתיים עבור חברות תרופות ותרופות ביולוגיות. הפרס מכיר באופן שבו Curia מחפשת פתרונות חדשניים על ידי שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר כדי להעביר ביעילות מוצרים מגילוי לפיתוח לקנה מידה מסחרי כדי להאיץ את מהירות היציאה לשוק עבור לקוחותיה. מחויבות מתמשכת זו לשרת צרכי שוק לא מדוברים ולספק פתרונות מקצה לקצה ללקוחות מיצבה אותה כמובילה בתעשייה.

 

"Curia בנתה את המוניטין שלה על ידי הצעת בעלות לקוחות וחוויית שירות הטובה מסוגה. החברה עורכת סקרים בקרב לקוחותיה כדי לאמוד את שביעות הרצון הכללית שלהם ולוודא שהיא עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר", אמר אונמש לאל, מנהל תחום בריאות ומדעי החיים, פרוסט אנד סאליבן.

 

בכל שנה, פרוסט אנד סאליבן מיישמת הערכה קפדנית, מודדת את ההשפעה העסקית והשפעת הלקוחות, כדי לזהות חברות שמחדשות באופן עקבי כדי לענות על צרכי הלקוחות שלהן תוך ניווט באתגרים והזדמנויות חדשות. הזוכה מוכר על מתן חוויית לקוח מעולה עבור מחיר כולל, ביצועים ואיכות.

 

אודות Curia

 

Curia הוא ארגון מוביל למחקר, פיתוח וייצור המספק מוצרים ושירותים ממו"פ דרך ייצור מסחרי ללקוחות פרמצבטיים וביו-פרמצבטיים. קרוב ל-4,000 העובדים של Curia ב-29 מיקומים ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה עוזרים ללקוחותיה להתקדם מסקרנות לריפוי. קבלו מידע נוסף ב-CuriaGlobal.com.

 

אודות פרוסט אנד סאליבן

 

Frost & Sullivan - פרוסט אנד סאליבן היא Growth Pipeline Company. אנו מעצימים את הלקוחות שלנו אל עתיד שמעוצב בידי צמיחה. השירות שלנו, ™Growth Pipeline as a Serviceמספק למנכ"ל ולצוות הצמיחה של המנכ"ל פלטפורמה מתמשכת וקפדנית של הזדמנויות צמיחה, ומבטיחה הצלחה לטווח ארוך. כדי להשיג תוצאות חיוביות, הצוות שלנו ממנף למעלה מ-60 שנות ניסיון, מאמן ארגונים מכל הסוגים והגדלים לאורך ולרוחב 6 יבשות עם שיטות העבודה המובילות המוכחות שלנו.

 

כדי להניע את עתיד הזדמנויות הצמיחה שלכם, בקרו ב- Frost & Sullivan בכתובת http://www.frost.com.

 

 

תגובות