Verifone מתמתגת מחדש

 

 

 

Verifone מתמתגת מחדש

Verifone חושפת לוגו חדש ואתר אינטרנט ארגוני כדי להדגים את היצע פלטפורמת התשלומים המובילה מסוגה


מכשיר תשלום נייד Verifone T650m



PHOTO CREDIT 2Checkout.com, Inc


התקן תשלום מרובה נתיבים Verifone M440


PHOTO CREDIT 2Checkout.com, Inc

קורל ספרינגס, פלורידה, 30 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Verifone וריפון מתמתגת כיום מחדש כדי להדגיש את פתרונות התשלום החדשניים שלה על ידי הצגת לוגו חדש, זהות מותג ואתר אינטרנט גלובלי כדי ליישר קו עם חזון מעודכן. Verifone היא כעת השותפה "ארכיטקט תשלומים ומומחה מסחר" עבור כל העסקים בכל מקום. היצע המוצרים והשירותים המקיף  של Verifone מקיים הבטחה זו כיוון שהוא כולל פתרונות תשלום דיגיטליים, מכשירי תשלום מאובטחים, תשלומים כשירות המתארחים בענן, סליקה בבתי עסק, טכנולוגיית נקודות מכירה, תובנות עסקיות מתקדמות באמצעות מדע נתונים, נוהלי שירותים מנוהלים ועוד.

לאחר בנייה מחדש של כל ההיצע ותרבות החברה תחת הנהלה חדשה, זהות המותג המחודשת תואמת את החדשנות והתשוקה של Verifone חדשה. היה צורך לשמר את ההכרה והאמון של הצרכנים בשם Verifone ובו בזמן להדגיש את המיקוד הדיגיטלי המוגבר של Verifone, הגישה ששמה את העתיד בראש סדר העדיפויות ואת מעמדה המוביל בשוק. האיקונוגרפיה החדשה מעבירה את האופי המחובר, המודולרי והמתפתח של תשלומים בחיים המודרניים, והיא מראה את התפקיד האדריכלי שממלאת וריפון בתשלומים ובמסחר. כל זה מתחבר לאתר הגלובלי החדש של Verifone,  שבו צרכנים, סוחרים ובעלי עניין אחרים נחשפים לחוויית Verifone חדשה וידידותית יותר למשתמש. המותג החדש ניתן להרחבה על פני יחידות עסקיות וברחבי העולם.

עם עסקאות של חצי טריליון דולר שחוצות את הענן שלה באמצעות מכשירי תשלום או אתרים ואפליקציות המופעלים על ידי Verifone, Verifone באמת מאפשרת מסחר גלובלי. Verifone בולטת בתחום התשלומים, שבו רוב העסקים עדיין מרכיבים הצעות מקוטעות מספקים מרובים כדי לענות על צרכי לקוחות מורכבים. Verifone היא הספקית היחידה עם ערכת כלים מקיפה וגמישה שמייעלת ומפחיתה עלויות עבור כל ארגון לקבל תשלומים.

"עולם המסחר מתפתח כל הזמן, ואת הסביבה הדינמית הזו פישטנו ואנחנו ממשיכים לחולל מהפכה. Verifone החלה את דרכה בתחום הפינטק לפני יותר מארבעה עשורים, ופיתחה במהירות את היצע השירותים שלנו כדי לענות על הצרכים של כל העסקים הגדולים והקטנים", אמר מייק פולי, מנכ"ל Verifon. "אנחנו שותפי המסחר הקריטי לעסקים ברחבי העולם, ומציעים פתרונות עם ארכיטקטורה צופה פני עתיד. המותג החדש שלנו תואם את החשיבה הדיגיטלית תחילה, החשיבה הממוקדת בעובדים והחדשנות המואצת שלנו. הלקוחות שלנו, והלקוחות שלהם, מסתמכים על Verifone מדי יום".

Verifone התמקדה באופן אינטנסיבי ביכולות ותכונות תשלום חדשות וחדשניות בשנים האחרונות, והרחיבה משמעותית את מערך הפתרונות ואפשרה שווקים חדשים. מומחיות המסחר של החברה פירושה שניתן להתאים בקלות את הפתרונות שלה כמעט בכל ורטיקל. החל מקמעונאים עסקיים  גלובליים ובעלי מסחר רב-תכליתי ועד לספק מקומי בשוק איכרים, Verifone מוכיחה את העתיד של מערכות אקולוגיות של תשלומים  ויכולות טכנולוגיות.

כדי לחוות את הזהות החדשה של Verifone, צפו בסרטון המבוא https://vimeo.com/verifone/newbrandlaunch ובקרו באתר האינטרנט הגלובלי החדש של החברה בכתובת https://www.verifone.com/en/global. אתרים חדשים ספציפיים למדינה יעלו לאוויר בשבועות ובחודשים הקרובים.

אודות Verifone



Verifone היא ארכיטקט תשלומים מעוצבים בסביבה אישית בחוויית סחר אונליין ואישיות, כולל כל מה שעסקים צריכים – החל ממכשירי תשלום מאובטחים ועד כלי מסחר אלקטרוני, שירותי סליקה, תובנות עסקיות מתקדמות ועוד. כמובילת פינטק עולמית, Verifone מניעה צמיחה במסחר הרב-תכליתי עבור חברות ביותר מ-165 מדינות וזוכה לאמונם של המותגים הידועים ביותר בעולם, עסקים קטנים ומוסדות פיננסיים גדולים. פלטפורמת Verifone בנויה על היסטוריה של ארבעה עשורים של חדשנות ואבטחה ללא פשרות, ומנהלת מדי שנה יותר מ-12 מיליארד עסקאות בשווי של יותר מ-500 מיליארד דולר בערוצים פיזיים ודיגיטליים.


תגובות