SolarWinds מציגה בתערוכת GITEX Global 2023

 

SolarWinds מציגה בתערוכת GITEX Global 2023



SolarWinds תציג את חידושי המוצרים שלה בביתן H7-F50, כולל הדגמות מעמיקות של פתרונותיה בתחומי הניטור, מסדי הנתונים וניהול השירותים

דובאי, איחוד האמירויות, 4 באוקטובר 2023, (BUSINESS WIRE):

 SolarWinds (NYSE: SWI), ספקית מובילה של תוכנה לניהול ה-IT שהינה פשוטה, רבת עוצמה ומאובטחת, הודיעה היום על השתתפותה בתערוכת GITEX GLOBAL 2023, שתיערך בתאריכים 16-20 באוקטובר, במרכז הסחר העולמי, דובאי, איחוד האמירויות. SolarWinds תציג בביתן H7-F50, עם שותפי ההפצה מוסיפי הערך שלה באזור - CyberKnight ו-Spire Solutions – ותדגים את מוצרי ה- full-stack observability עטורי הפרסים שלה ותציג גם את היצע פורטפוליו פתרונות הניהול של מסדי נתונים ואת פתרונות ניהול השירותים פרי פיתוחה.

SolarWinds מאפשרת לחברות לנהל את הסביבות ההיברידיות וסביבות ה-multi-cloud, שהופכות מורכבות יותר ויותר, במטרה לנהל את תהליכי השינוי הדיגיטליים, לקדם אוטומציה, לאפשר מודרניזציה של יישומים ולהוציא לפועל יוזמות מעבר לענן. החברה שיפרה עוד יותר את פתרונותיה דרך פלטפורמת SolarWinds® האחודה, שמספקת ללקוחות אפשרויות תצפית מלאות שמופעלות באמצעות יכולות AIOps, מסדי נתונים, ניהול שירותים, אבטחה ואוטומציה, לצורך זיהוי בעיות ופתרונן ושיפור אספקת השירותים, האמינות והפרודוקטיביות – בד בבד עם הפחתת עלויות.

GITEX GLOBAL הוא אירוע טכנולוגי המאגד מספר תערוכות שממוקדות במגזרים טכנולוגיים ספציפיים ומשלב בין האקוסיסטמות המשפיעות בעולם, שמקדמות עסקים, כלכלה, חברה ותרבות דרך עוצמת החדשנות. האירוע מעצים את העסקים ומחבר בין המציגים לבין השותפויות הפרטיות והציבוריות המובילות, ענקי הטכנולוגיה, חברות סטארט-אפ יצירתיות וארגונים שמגיעים מיותר מ-170 מדינות.

"עם המודרניזציה של היישומים, המעבר לענן והשימוש המוגבר בבינה מלאכותית, ארגונים מכל הגדלים מתמודדים עם סביבות IT מורכבות, שהופכות את ניהול ה-IT למשימה מאתגרת. על ידי כך שאנו מספקים לצוותי ה-IT נראות, בינה ונצילות מוגברות, אנחנו מקלים על ניהול מהיר יותר של סביבותיהם ומציידים אותם טוב יותר, באופן המאפשר להם למקסם את הערך הכולל שה-IT מספק לעסקים", אומר סשה גיז, אוונגליסט טכנולוגיות גלובליות, SolarWinds. "אנחנו מצפים לפגוש מקצועני IT ב-GITEX, לדון באתגרים פוטנציאליים ולהסביר כיצד שיפורי הפתרונות מונעי הבינה המלאכותית של SolarWinds יכולים להגביר את הפרודוקטיביות שלהם".

"כיום, השינוי הדיגיטלי והטכנולוגיה החדשנית הם המקדמים העיקריים של כל הענפים וסביבות הכלכלה, וזו הסיבה ש- GITEX GLOBAL 2023מועילה כל כך לעסק שלנו. היריד הוא פלטפורמה מושלמת שתאפשר לחשוף בפני הסביבה הטכנולוגיות את החידושים מונעי הבינה המלאכותית שאנו מציעים במטרה להאיץ את הכלכלה הדיגיטלית", אומר עבדול רחמן טאריק, מנהל מכירות אזורי, המזרח התיכון. "ההשתתפות שלנו באירוע משקפת את מחויבותנו לשוק של איחוד האמירויות ומהווה הזדמנות מצוינת להמחיש את האופן שבו SolarWinds ושותפי ההפצה בעלי הערך המוסף שלה באזור יכולים לסייע לארגונים להאיץ את המסע הדיגיטלי שלהם ולקדם שיפורים בפתרונות תצפית וענן היברידיים".

היצע מוצרי התצפית (Observability) של SolarWinds כולל:

SolarWinds Observability מסייע להאחדה ולהרחבה של יכולות התצפית לרוחב המערך הטכנולוגי כולו, תוך תמיכה ביישומי רשת מודרניים ומותאמים אישית, על מנת להבטיח כי שירותי מפתח עסקיים יעמדו ביעדים של רמות השירות ויספקו חוויית משתמש אופטימלית.

SolarWinds Hybrid Cloud Observability מיועד לסייע לארגונים בהבטחת הזמינות ובקיצור זמני התיקון לרוחב סביבות מקומיות וסביבות מרובות עננים, על ידי הגברת הנראות, הבינה והפרודוקטיביות.

פתרונות מסד הנתונים של SolarWinds מסייעים לשמירה על זמינות ומדרגיות של נתוני הארגונים, תוך התמקדות בסיבות השורש לבעיות הקשורות בביצועים.

SolarWinds Service Desk היא פלטפורמה מבוססת ענן ומונעת בינה מלאכותית לניהול שירותי IT (ITSM), שמיועדת למקסם את הפרודוקטיביות ולהאיץ את תהליך הפתרון, תוך האצת משך הזמן עד להפקת ערך.

במהלך האירוע, המומחים של SolarWinds יובילו גם את סבב הדיונים הבא:

· Tech Talks – 17 באוקטובר, בשעה 11:00 שעון GST.

הצטרפו לסשה גיז, אוונגליסט טכנולוגיות גלובליות, כדי ללמוד על "הבנת האדישות להתראות (Alert Fatigue)"

בקרו אותנו ב-GITEX ושוחחו עם המנהלים הבכירים של SolarWinds, כולל הנשיא והמנכ"ל סודאקר ראמאקרישנה, מהנדסים ומומחי מוצר על מנת לבחון פתרונות חדשים במסגרת הדגמות מוצרים, בביתן H7-F50.

אודות  SolarWinds

SolarWinds (NYSE:SWI) היא ספקית מובילה של תוכנות ניהול מחשוב עוצמתיות, מאובטחות ונגישות כלכלית. המוצרים שלנו נותנים לארגונים בכל העולם, ללא קשר לסוג, לגודל או למורכבות של תשתית המחשוב, את הכוח לנטר ולנהל את הביצועים של סביבות המחשוב שלהם, בין אם באתר הפיזי, בענן או במודלים היברידיים. יש לנו אינטראקציה מתמשכת עם מקצועני טכנולוגיה מכל הסוגים -- מקצועני תפעול מחשוב, מקצועני DevOps ו-  SecOpsוספקי שירותים מנוהלים (DBAs) -- כדי להבין את האתגרים שאיתם הם מתמודדים כשהם מחזיקים תשתיות מחשוב עתירות ביצועים בזמינות גבוהה. התובנות שאנו מקבלים מהאינטראקציה איתם, במקומות כמו הקהילה המקוונת שלנו THWACK, עוזרות לנו לבנות מוצרים שפותרים אתגרי ניהול מחשוב מובנים היטב בדרכים שמקצועני טכנולוגיה רוצים שיפתרו אותם. ההתמקדות הזאת במשתמש והמחויבות למצוינות בניהול ביצועי מחשוב היברידי מקצה לקצה ביססה את SolarWinds כמובילה עולמית בתוכנות ניהול שירותי IT, ביצועי יישומים וניהול מסדי נתונים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.solarwinds.com.


תגובות