Midea Group מפרסמת את סיפור מותג ה-ESG הראשון שלה עם ביקור VIP בלתי צפוי המדגיש את מחויבותה לקיימות

 

 

Midea Group מפרסמת את סיפור מותג ה-ESG הראשון שלה עם ביקור VIP בלתי צפוי המדגיש את מחויבותה לקיימות

 


פושאן, סין, 28 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE) : קבוצת מידאה / Midea Group

 

רקע כללי:

 

קבוצת מידאה (Midea Group), קבוצת טכנולוגיה גלובלית מובילה, פרסמה לאחרונה את דו"ח הסביבה, החברה והממשל (ESG) שלה לשנת 2023, עם יעדי פיתוח בר-קיימא שאפתניים שנקבעו לשנת 2030.

 

הם כוללים השגת מעל 500 מגה וואט של ייצור חשמל פוטו-וולטאי, הפחתת עוצמת פליטת גזי חממה (היקפים 1 ו-2) ב-0.040, תעודת מערכת ניהול אנרגיה מאובטחת עבור 50 מפעלים, והשגת טביעת רגל פחמנית של 100% המתייחסת לקטגוריות העיקריות של מכשירי בית חכם.

 

זה מותאם לסטנדרטים של דו"ח פיתוח בר קיימא של תקני הדיווח העולמיים של יוזמת הדיווח העולמית GRI)).

 

הדו"ח והקמפיין החדשים מתמקדים בארבעה מימדים: הגנה על הכוכב הכחול, בניית קהילה הרמונית, תרגול 'הבאת חידושים גדולים לחיים', ויצירה משותפת של האקולוגיה המשגשגת.



 הסרט החדש של מותג ESG של מידאה מספר את סיפור ביקור מפעל של אורחי ה-VIP החשובים ביותר שלהם. הם זוכים לראות ממקור ראשון את המחויבות המרשימה של המותג לקיימות ולפרקטיקות אחראיות עם יוזמות שממשיכות לאמץ יחד עתיד ירוק וזוהר יותר. הצטרפו אליהם לסיור שלהם באמצעות הסרט המקסים הזה. #TheNextGeneration #ESG #Midea

הקמפיין:

 

תעודות ה-ESG של מידאה הם מקיפים, אך העברתם לקהל רחב יותר עשויה להיות מורכבת ולוקחת את הסיכון שיישמעו יבשים.

 

עבור סרט מותג ה-ESG הראשון אי פעם, קל היה לעקוב אחר המוסכמה עם מונטאז' של אוקיינוסים, יערות גשם ואנרגיה מתחדשת הנתמכת על ידי קריינות פרוזאית, אבל כדי לחדור מבעד, בידור היה המפתח.

 

מתוך מחשבה על כך, נוצר סרט מבוסס על נרטיב המספר את סיפורו של ביקור במפעל בהשתתפות האח"מים (VIP) החשובים ביותר של מידאה. הדור הבא.

 

הניגוד היצירתי הזה מדגיש את הילדים כאח"מים, כמו גם מוטבים עתידיים מיוזמות ה-ESG שלה. הדמויות שלהם מביאות חום, פשטות וקסם שרק ילדים יכולים לספק, מה שמאפשר למותג להציג עובדות קשות במגע רך.

 

הסרט הושק ברחבי העולם ב-28 במרץ 2024, על פני פלטפורמות לינקדאין, פייסבוק, X, יוטיוב.

 

עם המחויבות הבלתי מתפשרת שלה לקיימות, קבוצת מידאה נמצאת בעמדה טובה להמשיך להוביל את הדרך לעבר עתיד ירוק ובר קיימא יותר.

 

עובדות נוספות על מידאה ESG:

 

*נכון לעכשיו, Midea מתגאה ב-5 מפעלי מגדלור עולמי ו-28 מפעלים עם תארי המפעל הירוק ברמה הלאומית.

 

*היא גם מספקת ל-190,000 עובדיה מערכת רב-ערוצית לפיתוח כישרונות ומספקת באופן קבוע פעילויות חילופי תרבויות.

 

*בנוסף, החברה חשפה את תוכניותיה להשקיע 140 מיליון יואן לפיתוח חינוך בקהילות מקומיות.

 

*כאזרחית בעלת אחריות גלובלית, קבוצת מידאה שואפת לתמוך ביעדי הפיתוח הבר-קיימא של האו"ם (SDGs) והצטרפה לארגון Global Compact של האו"ם. יתר על כן, טכנולוגיות הבנייה של מידאה (Midea Building Technology) הפכה לחלק מיוזמת SBTi (יוזמת יעדי פחמן מבוססי מדע).

 

*כהכרה במסירותה לקיימות, קבוצת מידאה נרשמה בחברות המובילות בעולם לנשים של פורבס ב-2023.

  



תגובות