קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"

 

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"



"אנחנו מתחילים ביושרה ומסיימים במצוינות".

ג'דה, ערב הסעודית, פארק העסקים זאהיד, 25 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

"אנחנו מתחילים ביושרה ומסיימים במצוינות".

מכון Top Employers הוא הסמכות העולמית המכירה במצוינות בפרקטיקות של אנשים ומסייעת להאיץ אותן להעשיר את עולם העבודה. זה מאפשר לחברות המשתתפות להיות מאומתות, מוסמכות ומוכרות כמעסיקים לפי בחירה. מכון Top Employers, שהוקם לפני למעלה מ-30 שנה, הסמיך 2,300 ארגונים ב-121 מדינות/אזורים. מעסיקים מובילים מוסמכים אלה משפיעים באופן חיובי על חייהם של למעלה מ -9 מיליון עובדים ברחבי העולם.



ההסמכה ניתנה לאחר הערכה מקיפה של נוהלי משאבי האנוש המשולבים של הקבוצה בחברות הבינלאומיות שנבדקו בשישה תחומים ובעשרים תתי נושאים, תוך ביקורת יסודית של המדיניות והפרקטיקות. הישג זה תומך בערכים המשותפים של Zahid Group ובשיטות העבודה הטובות מסוגן של אנשים, ומדגיש את התחומים לשיפור ופיתוח נוספים.

עמר ו. זוואווי (Amr W. Zawawi), מנהל משאבי אנוש בקבוצה, אמר: "ההכרה כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024" היא עדות אמיתית לתשוקה של הקבוצה לאנשיה, למחויבות לערכים המשותפים שלה ולמסירות למצוינות. הזדמנות זו ראויה לנצל כדי לברך את כל חברי קבוצת זאהיד והנהלתה על השגת הישג זה; זה יהווה תמריץ לשמור על אותה גישה, החל ביושרה וכלה במצוינות".


תגובות