MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה

 

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה



וושינגטון, 28 במרץ 2024 (BUSINESS WIRE):

MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

הרכישה כוללת את הזכויות של Tokyo Gas בפרויקטים Gorgon LNG, Pluto LNG ו-Queensland Curtis LNG. הפורטפוליו נהנה ממפעילים מנוסים, ביניהם Chevron, Woodside ו-Shell, והוא משתרע לאורך שרשרת הערך של ה-LNG, החל מפעילות במעלה הזרם וכלה באמצע הזרם, הנזלה ומכירות. כחלק מהעסקה, MidOcean תפתח משרד בפרת' שבאוסטרליה כדי לתמוך ולפקח על הפרויקטים.

ר. בלייר תומס, יו"ר ומנכ"ל EIG אמר, "אנחנו מאמינים מאוד בתפקיד ה-LNG כמאפשר מרכזי של מעבר האנרגיה, והקמנו את MidOcean כדי לספק לשותפים ומשקיעים חשיפה מובחנת לסוג נכסים זה. עם הנכסים המכוננים הללו, MidOcean נכנסה לפרויקטים ושווקים מרכזיים באסיה, המהווים את מרכז הכובד של עסקי ה-LNG העולמיים. לדה לה ריי ולצוות יש אסטרטגיית צמיחה שאפתנית שצפויה להתבסס על הבסיס הזה ולהתרחב מבחינה גאוגרפית. ההתמקדות שלנו בפרויקטים משולבים היא מרכזית באסטרטגיה ומעניקה ל-MidOcean את ההזדמנות לתפיסת ערך לכל אורך שרשרת הערך של LNG".

"רכישת פרויקטי LNG באיכות גבוהה ועם תזרים מזומנים טוב היא אבן דרך משמעותית באסטרטגיה של MidOcean לבנות חברה מגוונת וגלובלית הממוקדת ב-LNG משולב, התומכת במעבר של העולם לעתיד דל פחמן", אמר דה לה ריי ונטר, מנכ"ל MidOcean. "עסקה זו מאיצה את שאיפתנו להפוך לשחקן מוביל במגזר ה-LNG העולמי בעשרות השנים הבאות, ואנו מצפים להעניק שירות ללקוחות מפתח בתחום ה-LNG ביפן, אסיה וברחבי העולם".

Barrenjoey, Barclays ו-JP Morgan פעלו כיועצים פיננסיים של EIG ו-MidOcean בכל הנוגע לעסקה. White & Case פעלה כיועצת המשפטית של EIG ו-MidOcean.

אודותEIG

EIG היא משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים עם 22.9 מיליארד דולר מנוהלים, נכון ל-31 בדצמבר 2023. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתחומי האנרגיה ותשתיות הקשורות לאנרגיה ברמה עולמית. לאורך 41 שנות פעילותה, EIG השקיעה במגזר האנרגיה מעל 47.1 מיליארד דולר ביותר מ-405 פרויקטים או חברות ב-42 מדינות על פני שש יבשות. לקוחותיה של EIG כוללים רבים מתוכניות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות מוסדיות וקרנות הון ריבוניות בארה"ב, אסיה ואירופה. מטה חברת EIG ממוקם בוושינגטון, עם סניפים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וסיאול.

אודותMidOcean Energy

MidOcean Energy, חברת LNG שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, מבקשת לבנות פורטפוליו LNG גלובלי מגוון, איתן ותחרותי מבחינת עלויות ופחמן. היא משקפת את האמונה של EIG ב-LNG כמרכיב קריטי במעבר האנרגיה ואת החשיבות הגוברת של LNG כמשאב אנרגיה אסטרטגי גאופוליטי. בראש MidOcean Energy עומד דה לה ריי ונטר, בעל 26 שנים של ותק בתעשייה, שמילא מגוון תפקידים בכירים, ביניהם ראש תחום LNG העולמי עבור Shell Plc.. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של EIG בכתובת www.eigpartners.com או באתר האינטרנט של MidOcean Energy בכתובת www.midoceanenergy.com.


תגובות